Als je financieel benadeeld bent tijdens het gebruik van je OV-chipkaart bij Connexxion, kun je met dit formulier vergoeding (restitutie)  aanvragen.

 

Restitutie aanvragen

Kaartgegevens

Saldo afgeschreven terwijl op abonnement is gereisd

U komt alleen voor een vergoeding in aanmerking als u heeft gereisd met een bus/tram/boot of trein van Connexxion, GVU, Hermes of Breng.

LET OP: Uw teruggave verzoek moet wel binnen drie maanden na de gebeurtenis door Connexxion zijn ontvangen.

Problemen met verkoop- of oplaadautomaat



IBAN
IBAN (International Bank Account Number) is uw nieuwe rekeningnummer dat bestaat uit 18 tekens. Het nummer bestaat uit uw ‘oude’ rekeningnummer, voorafgegaan door de landcode, een controlegetal, letters die uw bank aanduiden en een aanvulling met nullen. U vindt het nummer op uw bankafschrift of de site van uw bank.


BIC
Alle banken hebben een eigen unieke BIC/ SWIFT code. Alleen wanneer u een buitenlandse betaling wilt uitvoeren, moet u het BIC nummer van uw bank invoeren. Kijk voor meer informatie op uw bankafschrift of op de website van uw bank.

 

 

 

Met het indienen van deze claim geeft u Connexxion toestemming om uw reis- en verkooptransacties te controleren om de rechtmatigheid van uw aanvraag te onderzoeken. Connexxion bewaart deze gegevens maximaal 18 maanden na ontvangst van uw aanvraag voor controle- en administratieve doeleinden. Als het formulier niet volledig is of foutief is ingevuld, behoudt Connexxion zich het recht voor om de aanvraag te retourneren of te annuleren. Connexxion geeft geen geld terug als uw verzoek betrekking heeft op een storing of een onvolledige automaattransactie bij een andere vervoerder. Dit geldt ook voor alle gevallen waarbij de oorzaak van de storing buiten de macht van Connexxion ligt.
Terug Home