Het is mogelijk dat je niet tevreden bent met de dienstverlening van Connexxion. Je kunt jouw klacht aan Connexxion voorleggen. Hiermee help je ons de dienstverlening te verbeteren. Graag attenderen wij je op onze klachtenprocedure waarin staat beschreven hoe je jouw klacht kunt indienen en hoe deze wordt behandeld.

Klachten over de dienstverlening van Connexxion kunnen op verschillende wijzen aan Connexxion worden gemeld:

Je kunt ons gratis bereiken via internet. Reageer je per telefoon of fax, dan zijn daar kosten aan verbonden.

Internet

Via onze website kun je gebruik maken van ons online Connexxion klachtenformulier

Post

Connexxion Klantenservice Openbaar Vervoer
Postbus 357
8260 AJ Kampen

Telefoon of fax

Telefoon: 0900 - 266 63 99*
Van maandag t/m zaterdag bereikbaar van 8.00 tot 19.00 uur.
* (tarief: 2,8 ct p/m met een starttik van 9,51 ct + uw gebruikelijke telefoonkosten)

Fax: 038 - 3394877

Hoe behandelen wij uw klacht/vraag/suggestie?

Wij streven ernaar om een inhoudelijke reactie te sturen binnen de afhandeltermijn geldend voor jouw regio. Bekijk de afhandeltermijnen per regio hier

Wij behandelen jouw klacht/vraag/suggestie op zorgvuldige wijze en passen daarbij 'hoor en wederhoor' toe. Dit kan betekenen dat de afhandeling ervan langer duurt dan de bovengenoemde streeftermijnen. Mocht dit het geval zijn, dan stellen wij je daarvan uiteraard op de hoogte.

Andere instanties

Mocht je het oneens zijn met de uitkomst van de behandeling van jouw klacht door Connexxion dan kunt je jouw klacht voorleggen aan het OV-loket of de Geschillencommissie Openbaar Vervoer.

OV-loket

Het OV-loket treedt op als de ombudsman van het openbaar vervoer en kan kosteloos bemiddelen tussen jou en Connexxion om gezamenlijk tot een oplossing te komen. Voor meer informatie over het OV-loket verwijzen wij je graag door naar de website van het OV-loket.

Geschillencommissie Openbaar Vervoer

Indien je er de voorkeur aan geeft om een uitspraak te verkrijgen over je vraag, dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Openbaar Vervoer. Aan het indienen van een klacht bij de klachtencommissie zijn kosten verbonden. Voor meer informatie over de geschillencommissie verwijzen wij je naar de website van de Geschillencommissie Openbaar Vervoer.